show your love to all the universe

Saturday, April 2, 2011

kemanakah hialngnya sinar dalam membentuk jiwa?

Aku masih belum mengerti akan maksud keberadaan org yg cuba mengalih pandangan terhadap sang pemilih. Aku juga menjadi bingung dengan setiap gerak geri yg cuba dipamerkan kepada khalayak ramai. Apakah ini bisa menjadi pertelingkahan yg besar. Aku masih lg seorang pemikir bebas akan tentang maksud yg cuba disampaikan kepada ku. Aku terpaksa hidup seorang diri tanpa ada penyokong dr belakang, sejak arwah ibu aku pergi meninggalkan aku. Aku menjadi tak tentu arah akan kehidupan kini yg cuba dibelenggu oleh penguasa yg amat tamak dengan kehidupan mereka sendiri..... Aku semakin hilang sinar akan kewujudan aku, aku lebih rela mati dr hidup merempat di negara sendiri..

No comments:

Post a Comment